Дидактичні вправи по темі " Речення"

 1.Виконати письмово завдання. І варіант 1. Що таке речення? а)текст ;    б)слова;     в)закінчена думка; 2. Яке дане речення за метою  висловлювання? Взимку їжачок спить у лісі під хмизом. а)питальне;    б)спонукальне;     в)розповідне; 3. Склади речення зі слів. Підкресли головні слова. ковдрою, укрив, сніг, землю, пухнастою. 4.В кінці кожного речення постав потрібний знак. Як гарно в лісі   А скільки тут грибів   Он майнула білка Куди вона зникла   Де її дупло   А ось летить павук       Куди він летить 5. Встанови зв’язок слів у реченні. Сонячне проміння торкнулося землі. Проміння (що зробило ?) _______________ ; Проміння (яке?) _____________________ ; Торкнулося (чого?) _____________________ . 6.Склади речення за схемою: Який ?---------Хто?----------Що зробив?   ІІ варіант     1. Що таке речення? а)букви ;    б)закінчена думка;     в)слова; 2. Яке дане речення за метою  висловлювання? Хто любить читати казки ? а)питальне;    б)спонукальне;     в)розповідне; 3. Склади речення зі слів. Підкресли головні слова.  прозора, вкрила, річку,  крига. 4.В кінці кожного речення постав потрібний знак. Сидить соловей у густій зелені серед дерев   Добре йому у рідному лісі   А ось і пісню почав витьохкувати   Про що співає соловейко  Вслухайся у чарівні переливи 5. Запиши речення,викона Сніг блищить ясним кришталем. Сніг  (що робить ?) _______________ ; блищить  (чим?) _____________________ ; кришталем (яким?) _____________________ . 6.Склади речення за схемою: Який ?---------Що?----------Що робить?  

Популярні дописи з цього блогу

Чотири моделі змішаного навчання