Відмінності між дослідами та проектами на прикладі курсу "Я досліджую світ"
Різниця між проектною та дослідницькою діяльністю учнів на прикладі вивчення конкретної теми з курсу «Я досліджую світ»
| Критерії | Проектна діяльність | Дослідницька діяльність | 
| Тема, клас | «Рід. Родина. Рідня» 3 клас | Ґрунт             3 КЛАС | 
| Мета | Дізнатися про історію власного
  прізвища. Створити родовідне дерево. | Дослідити склад Ґрунту. Розвивати спостережли-вість,уміння
  порівню-вати,узагальнювати, робити висновки | 
| Терміни |       
  3 уроки | 1 урок | 
| Підготовча діяльність | 1.     
  Дослідити походження власного прізвища 2.     
  3найти інформацію, про будову родовідного дерева. 3.     Дізнатись, коли в Україні
  виникла традиція складати родовідні дерева 4.     Дізнатись про родинні
  традиціі. | Підготувати Ґрунт,склянку з водою,лупу. | 
| Зміст діяльності учнів | 1.Скласти і записати прізвища
  членів родини.  2.Виміряти довжину і ширину альбому,
  довжину і ширину аркуша кольорового папіру. 3. Розрахувати необхідну кількість аркушів кольорового папіру для
  обкладинки альбому. 4. Дібрати фотографії рідних 5.Створити родинне дерево. | 1.До склянки з водою додати частину Ґрунту. 2.Проспостерігати,що з’явилося на
  поверхні води 3.Помітили,що у воді з’я-вилися
  бульбашки. | 
| Підсумки діяльності | Презентація
  власних родинних дерев. Використання їх для оформлення альбому – книги «Наш
  славний родовід» | Зробили висновок:у Ґрунті є повітря. |