Відмінності між дослідами та проектами на прикладі курсу "Я досліджую світ"
Різниця між проектною та дослідницькою діяльністю учнів на прикладі вивчення конкретної теми з курсу «Я досліджую світ»
Критерії |
Проектна діяльність |
Дослідницька діяльність |
Тема, клас |
«Рід. Родина. Рідня» 3 клас |
Ґрунт
3 КЛАС |
Мета |
Дізнатися про історію власного
прізвища. Створити родовідне дерево. |
Дослідити склад Ґрунту. Розвивати спостережли-вість,уміння
порівню-вати,узагальнювати, робити висновки |
Терміни |
3 уроки |
1 урок |
Підготовча діяльність |
1.
Дослідити походження власного прізвища 2.
3найти інформацію, про будову родовідного дерева. 3. Дізнатись, коли в Україні
виникла традиція складати родовідні дерева 4. Дізнатись про родинні
традиціі. |
Підготувати Ґрунт,склянку з водою,лупу. |
Зміст діяльності учнів |
1.Скласти і записати прізвища
членів родини. 2.Виміряти довжину і ширину альбому,
довжину і ширину аркуша кольорового папіру. 3. Розрахувати необхідну кількість аркушів кольорового папіру для
обкладинки альбому. 4. Дібрати фотографії рідних 5.Створити родинне дерево. |
1.До склянки з водою додати частину Ґрунту. 2.Проспостерігати,що з’явилося на
поверхні води 3.Помітили,що у воді з’я-вилися
бульбашки. |
Підсумки діяльності |
Презентація
власних родинних дерев. Використання їх для оформлення альбому – книги «Наш
славний родовід» |
Зробили висновок:у Ґрунті є повітря. |